Path of Exile

Wczesne wersje

Prace nad Path of Exile rozpoczęły się pod koniec 2006 roku. Od tego czasu wygląd gry wielokrotnie ulegał zmianie. Poniżej znajdują się materiały związane z wczesnymi wersjami Path of Exile. Większość z poniższych obrazków została zaprezentowana przez Chrisa Wilsona 1 lipca 2013 roku.


Path of Exile oldest screen
Path of Exile 2006.

Powyższy screenshot pochodzi z końca 2006 roku i prezentuje tryb multiplayer. W tym czasie nad projektem pracowali tylko Chris i Jonathan. Dostępny był już wtedy serwer, można było się zalogować, wybrać postać i zobaczyć innych graczy. Gra nie zawierała jeszcze grafiki i przypominała trochę kultowy Asteroids.
Screen został opublikowany 11 sierpnia 2014 roku.


PoE old 2007
Path of Exile – luty 2007.

Powyższy screenshot przedstawia wygląd gry z lutego 2007 roku, po trzech miesiącach prac nad PoE. W tym czasie ekipa GGG nie posiadała jeszcze osoby odpowiedzialnej za modele 3D, więc użyto teksturowanej kostki z grafika koncepcyjną. W wersji tej dostępny był multiplayer, gdzie można było strzelać do Zombie.
Obrazek ten zaprezentowano 31 marca 2011 roku.


Wczesne PoE 2007
Path of Exile 2007.

Wczesna wersja Path of Exile z połowy roku 2007. Obrazek po raz pierwszy zaprezentowany został przez nasz portal 1 czerwca 2012 roku.


early path of Exile
Path of Exile 2007.

Pierwszy wygląd podziemi w PoE z końca 2007 roku. Widoczny jest wczesny interfejs gry wraz ze sferami życia i many.


Early Path of Exile 2008
Path of Exile z końca 2008r.

Wczesan wersja Path of Exile - 2008
PoE 2008.


PoE  early login screen  2009
Ekran logowania z początku 2009 roku.

Path of Exile 2009
Przedmioty na ziemi w 3D.

Poe 2009
PoE – 2009r.

Powyższy obrazek nieco zmodyfikowano przy użyciu Photoshopa w celu prezentacji na konferencji w połowie 2009 roku.


Path of Exile - early town
Wczesna wersja miasta w Akcie pierwszym (brak wody).

Path of Exile - first particle effects.
Pierwszy efekt cząsteczkowy.
Path of Exile - 2010 interface
Interfejs gry z połowy 2010 roku, przypominający ten z początkowej wersji Alpha.
Path of Exile PAX 2010
Obrazek stworzony w celu promocji PoE na targach PAX 2010.
PoE announcement
Obrazek wysłany dziennikarzom w celu ogłoszenia gry.
Path of Exile - Hillock fight announcement
Screenshot ukazujący walkę z Hillockiem.
Hillock
Inny Screenshot ukazujący Hillocka | 2010.
Ship Graveyard Party
Party w Ship Graveyard w jednym z trailerów.
Path of Exile - announcement
Screenshot z zapowiedzi gry.



Losowy Skill

Fireball

Uwalnia płonącą kulę ognia, która wybucha przy uderzeniu celu, zadając obrażenia okolicznym wrogom.

Poison Arrow

Wystrzeliwuje strzałę, która eksploduje oparem trucizny. Wrogowie znajdujący się w zatrutej chmurze, otrzymują obrażenia do chaosu przez cały czas jaki się w niej znajdują. Dodatkowo wystrzelone strzały również zadają swoje własne obrażenia od chaosu.

Shield Charge

Gracz atakuje pojedynczego przeciwnika tarczą. Wróg będący celem otrzymuje obrażenia, zostaje odrzucony oraz oszołomiony, natomiast wrogowie znajdujący się na drodze szarży zostają odepchnięci na boki. Ten atak nie chybia. Wraz z wzrostem poziomu umiejętności wzrastają obrażenia. Gemy wyższej jakości zadają większe obrażenia. Wymaga tarczy.


Stare Gry Frozen Games