Path of Exile

System Panteonu

The Fall of Oriath wprowadza nowy sposób wzmocnienia naszej postaci – system Panteonu. Jego działanie jest pokrótce wyjaśnione w poniższym filmiku (po angielsku).
Uwaga: Pierwsze 5 sekund filmu to niewielki spojler wydarzeń w 6 Akcie.

Na czym polega ten system:

  • W II części gry, po skończeniu 5 Aktu, zaczniemy odkrywać Panteon.
  • Panteon otwiera się domyślnie za pomoca klawisza [Y].
  • Panteon zawiera 4 większe bóstwa i 8 pomniejszych.
  • Można posiadać jednocześnie jedną większą i jedną pomniejszą Boską Moc (God Power).
  • Boskie Moce można zmieniać do woli, ale tylko w obozie i kryjówce.
  • Daną boską siłę odblokowuje się po zabiciu odpowiedniego bóstwa. Można ją ulepszyć poprzez schwytanie duszy konkretnego bossa na mapie.
  • Do chwytania dusz służy Boskie Naczynie (Divine Vessel). Puste może wypaść na mapie i można nim handlować. Następnie wkłada się go razem z mapą do urządzenia. Po zabiciu wymaganego bossa, naczynie z duszą będzie można znaleźć w urządzeniu. Napełnione nie może być przekazane innemu graczowi.
Panteon
System Panteonu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wypełnij to pole:




Losowy Skill

Spark

Wyzwala iskry, które poruszają się chaotycznie dopóki nie uderzą we wrogów lub nie znikną.

Flicker Strike

Teleportuje postać do pobliskiego wroga i atakuje go bronią wręcz. Jeśli nie został wybrany cel, postać przenosi się do losowego wroga. Zużycie ładunku furii (Frenzy Charge) pozwala na natychmiastowe ponowne użycie.

Molten Strike

Zadaje celowi obrażenia fizyczne i od ognia. Przy zamachnięciu się bronią, wylatują z niej kule roztopionej magmy, które spadają na ziemię i wybuchają, raniąc wrogów na obszarze.


Stare Gry Frozen Games