Path of Exile

Room Editor

Screen tego tygodnia prezentuje narzędzie Room Editor. Program ten służy do tworzenia małych sekcji dla wstępnie zbudowanych poziomów, które później mogą zostać użyte w większych generowanych losowo obszarach. Poniższy obrazek ukazuje wstępnie zaprojektowaną sekcję dla poziomów więzienia. Obramowane na czerwono filary, oznaczają miejsce generowania się potworów, natomiast żółte filary oznaczają miejsca gdzie mogą zostać umieszczone skrzynie. Zewnętrzne poziomy (plenerowe), korzystają z innej techniki ich generowania, lecz mogą zawierać małe wstępnie zbudowane segmenty stworzone przy pomocy tego narzędzia tak jak Camp of Scavengers (Obóz Padlinożerców).

Path of Exile - Room Editor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wypełnij to pole:


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Conductivity

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, zmniejszając ich odporność na błyskawice i czyniąc bardziej podatnymi na porażenie.

Riposte

Wykonuje śmiertelny kontratak w czasie bloku. Używa obu broni w przypadku posługiwania się dwiema broniami.

Shield Charge

Postać szarżuje na wroga lub we wskazane miejsce, odpychając wrogów na swojej drodze i zadając obrażenia na niewielkim obszarze przed sobą. Po osiągnięciu celu obrażenia zadawane są na większym obszarze. Im dalej dotrze postać, tym większe obrażenia zadaje i tym większa jest szansa na ogłuszenie wrogów.


Stare Gry Frozen Games


Wszystkie wymienione tu znaki towarowe należą do swych odpowiednich właścicieli.
© 2011 Path of Exile | Wszystkie prawa zastrzeżone.