Path of Exile

Potwory

UWAGA: DZIAŁ W PRZEBUDOWIE!!!

Wraeclast jest szorstkim, bezlitosnym kontynentem, domem dla wielu menażerii morderczych stworzeń. Dzikie bestie, jęki nieumarłych, a także różne pokraki rywalizują ze sobą, aby pożreć wygnańców, którzy okresowo myją się przy brzegu. Czarne, tajemne energie szumią w całym kraju, wpływając zarówno na zmarłych jak i na tych martwych. Dzikie życie zostało nienaturalnie przekształcone w groteskowy szyk maniaków krwi. Martwi zostali obudzeni z ich wiecznego koszmaru i wstali, aby wędrować po ziemi, spragnieni świeżego mięsa. Starożytne potwory czają się w głębokich, ciemnych szczelinach i jaskiniach, szukając niczego nie spodziewającej się ofiary do skonsumowania zarówno ich ciała, a także umysłu. Wygnańcy pragnący przeżyć te niezliczone, niewolnicze monstra muszą nauczyć się walczyć oraz kiedy należy uciekać.

Najsilniejsze, najmocniejsze z tych stworzeń często tworzą aury, wzmacniające i kierujące ich sługusów jeszcze większą żądzą krwi i furii. Te Aury zmuszają wygnańców do myślenia i walczenia strategicznie. Wygnaniec może spróbować zabić sługusów najpierw albo spróbować zdjąć większe zagrożenie, które wzmacnia pomniejsze istoty. Inną taktyką jest zwabienie tych mniejszych z dala od lidera, gdzie mogą być łatwiej zamordowane. Czasami jednak, najlepszym rozwiązaniem jest całkowite uniknięcie spotkania.

ZNANE POTWORY WYSTĘPUJĄCE W AKCIE 1
Sand Spitter
Sand Spitter
Zombie
Zombie
Hillock
Hillock
Scavenger
Scavenger
Rhoa
Rhoa

Skeleton
Skeleton
Goat Man
Goat Man
Hellion
Hellion
Brutus
Brutus
Merveil
Merveil

Siren's Daughter
Siren’s
Daughter
Ghost
Ghost
Water Elemental
Water
Elemental
Shield Crab
Shield Crab



Losowy Skill

Vortex

Lodowaty strumień powietrza wybucha wokół gracza, zadając obrażenia od zimna i pozostawiając po sobie wir, który wychładza znajdujących się w nim wrogów oraz zadaje stopniowe obrażenia od zimna. Jesli postać wskaże na któryś ze swoich pocisków Frostbolt, umiejętność zniszczy pocisk i zostanie użyta na jego miejscu.

Lacerate

Wykonuje dwa cięcia wyzwalające fale siłowe, które zadają obrażenia trafionym wrogom. Wrogowie znajdujący się pośrodku tych cięć otrzymują obrażenia od obu. Przy posługiwaniu się dwiema broniami najpierw uderza bronią w prawej ręce, a następnie tą w lewej. Wymaga topora lub miecza.

Sunder

Postać uderza w ziemię swoją główną bronią, tworząc przed sobą pęknięcie w ziemi, króre rani wrogów na swoim obszarze. Dotknięci przez nie wrogowie uwalniają niewielką falę uderzeniową, która zadaje obrażenia wrogom wokół.


Stare Gry Frozen Games