Path of Exile

Nadchodzi content patch i wersja 3.0.0

Większość z ekipy GGG wróciło już z urlopów do pracy i ostro zabierają się do tworzenia nowej zawartości w grze. Opublikowano również zarys tego co pojawi się w grze po zakończeniu ligi Breach, co będzie miało miejsce za siedem tygodni.

Pod koniec 2015 roku rozpoczęliśmy nasz plan wydawania nowej zawartości w zaplanowanym okresie –  co 13 tygodni. Talisman, Ascendancy/Perandus, Prophecy, Atlas of World/Essence i Breach, wszystko to zostało wydane w oparciu o ten harmonogram. Działa to bardzo dobrze, ponieważ czuć że ligi mają odpowiednią długość i wychodzą w kluczowym czasie w roku (jak kilka tygodni przed świętami), a harmonogram jest taki sam z roku na rok.

Content release

Obecnie większość zespołu GGG pracuje nad większym dodatkiem 3.0.0, który zawierać będzie piąty akt i jakieś niespodzianki. Oto trzy cele, które zaplanowano przy wydaniu dodatku:

  • Stworzyć nasz najlepszy dodatek, z wyższym poziomem jakości niż kiedykolwiek wcześniej.
  • By najlepiej, nie zakłócać naszego obecnego 13 tygodniowego harmonogramu.
  • Mieć elastyczność, jeśli chodzi o datę rozpoczęcia bety.

Po zakończeniu ligi Breach wydana zostanie następna (2.6.0), według  powyższego harmonogramu. Beta dla wersji 3.0.0 wystartuje gdzies w trakcie tej ligi (najprawdopodobniej bliżej środka). Zakłada się, że beta będzie trwać do końca ligi 2.6.0. Na aktualizację 2.6.0 planuje się:

  • Pewne zmiany w balansie, by utrzymać metagaming w świeżości. Przykładem tego co mamy zaplanowane, to znaczne buffy dla białych broni jednoręcznych.
  • Nowa liga. Nie chcemy zdradzać na razie co to jest, ale jest pewne ze jest ona odpowiednia jako ostatnia liga przed nową erą 3.0.0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wypełnij to pole:




Losowy Skill

Wrath

Tworzy aurę dodającą obrażenia od błyskawic dla ataków twoich oraz twych przyjaciół.

Phase Run

Powoduje, że ciężko cię zauważyć, a także zwiększa twoją szybkość poruszania się. Wyłącza się po chwili lub w sytuacji gdy użyjesz ataku lub rzucisz zaklęcie. Jeżeli ten atak zalicza się do walki w w zwarciu, zadaje on większe obrażenia.

Ground Slam

Zadaje obrażenia i ogłusza wszystkich wrogów znajdujących się naprzeciwko gracza. Wraz ze wzrostem poziomu umiejętności rosną obrażenia. Gemy wyższej jakości zadają większe obrażenia. Wymaga dwuręcznego buzdyganu lub laski.


Stare Gry Frozen Games