Path of Exile

Lepsza wydajność w The Fall of Oriath

Pod koniec przyszłego tygodnia ma zostać wypuszczona trzecia fala bety rozszerzenia 3.0.0, która m.in. polepszy wydajność gry. W poniższym filmiku zaprezentowano niektóre z ulepszeń wydajności.

Powyższy film został nagrany na komputerze o parametrach:

  • Intel i5-6500
  • GeForce 1050 Ti
  • 8 GB of RAM

Największy problem związany był z najdłuższym czasem renderowania klatki wideo, w przeciwieństwie do średniej prędkości odtwarzania. Głównym celem w 3.0.0 było zmniejszenie liczby klatek powodujących spowalnianie gry, tak by nawet w trakcie używaniu kilku umiejętności naraz, gra działała płynnie.

W trzeciej fali bety, znacznie poprawiono prędkości tworzenia i niszczenia obiektów. Była to główna przyczyna „wolnych klatek”, które występowały w trakcie używania kilku umiejętności naraz. Teraz będzie można używać tysięcy efektów umiejętności bez znacznego zmniejszenia liczby klatek.

Również w 3 fali bety pojawi się nowa funkcja o nazwie Dynamic Resolution (dynamiczna rozdzielczość). Jest to funkcja pozwalająca zachować wysoką częstotliwość odtwarzania klatek, nawet wtedy, gdy wzrasta ilość cząsteczek, tymczasowo zmniejszając rozdzielczość sceny 3D.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wypełnij to pole:


Czy wiesz, że:

Na obszarach zasiedlonych przez rhoa może pojawić się bardzo rzadki rhoa albinos. Po zabiciu go wypadnie z niego Albino Rhoa Feather.



Losowy Skill

Conductivity

Przeklina wrogów na wybranym obszarze, zmniejszając ich odporność na błyskawice i czyniąc bardziej podatnymi na porażenie.

Fire Trap

Rzuca pułapkę wybuchającą, gdy wejdzie w nią przeciwnik. Zadaje ona obrażenia od ognia wrogom wokół i pozostawia płonącą ziemię, raniąca każdego, kto spróbuje po niej przejść.

Static Strike

Postać atakuje wrogów w zwarciu, gromadząc w sobie krótkotrwałe ładunki energii kinetycznej, które po chwili ranią przeciwników wokół.


Stare Gry Frozen Games


Wszystkie wymienione tu znaki towarowe należą do swych odpowiednich właścicieli.
© 2011 Path of Exile | Wszystkie prawa zastrzeżone.