Path of Exile

Klasy Postaci

Gra Path of Exile posiada trzy cechy, na których opierają się klasy postaci dostępne w grze. W sumie dostępnych jest siedem klas postaci.

Siła (Czerwony) – The Marauder (Maruder)
Siła obdarza surową i bestialską mocą, natomiast bronie cechuje wysokimi obrażeniami bazowymi. Dzięki sile opancerzenie redukuje obrażenia fizyczne. Potwory bazujące na sile zazwyczaj posiadają mocne uderzenia i zarazem mogą przyjąć wiele ciosów.

Zręczność (Zielony): The Ranger (Łowca)
Zręczność obdarza zwinnością w walce, natomiast bronie cechuje szybszą prędkością ataku. Zręczność obdarza zbroje zdolnością do częstego unikania ciosów zadawanych przez przeciwnika. Potwory bazujące na zręczności są zwinne i trudne do uderzenia, często atakując z oddali lub z kilku broni.

Inteligencja (Niebieski): The Witch (Wiedźma)
Inteligencja obdarza wiedzą – zarówno z dziedziny tajemnej magii jak i śmiercionośnych technik walki. Bronie cechuje poprzez ulepszone obrażenia krytyczne, natomiast zbroje obdarza mistyczną tarczą energetyczną, która chroni przed uderzeniami i może ładować się podczas walki. Potwory bazujące na inteligenci są często słabe, rzucają czary przez co mogą być niebezpieczne jeśli szybko się z nimi nie uporamy.

Siła/Zręczność: The Duelist
Duelist jest pierwszą hybrydową postacią, która została ogłoszona przez twórców gry. Postać ta wyróżnia się dobrym opanowaniem umiejętności związanych zarówno z siłą jak i zręcznością.

Siła/Inteligencja: Templar
Templar jest postacią hybrydową ukierunkowaną na umiejętności związane zarówno z siłą jak i inteligencją.

Zręczność/Inteligencja: Shadow
Shadow jest postacią hybrydową ukierunkowaną na umiejętności związane zarówno ze zręcznością jak i inteligencją.

Siła/Zręczność/Inteligencja: Scion
Scion jest postacią hybrydową ukierunkowaną na wszystkie trzy umiejętności: siła, zręczność i inteligencja.

Path of Exile Class SelectPostacie, potwory i przedmioty mogą również dostosować się do kilku atrybutów naraz. Na przykład staffy na ogół posiadają około 70% siły i 30% inteligencji. W odróżnienia od Maul (który może posiadać 100% siły) staffy mają lepsze osiągi w zadawaniu krytycznych obrażeń, lecz nie posiadają tak ogromnych obrażeń fizycznych jak Maul.

W Path of Exile są trzy klasy postaci „Hybrydy” – Duelist, Templar, Shadow i Scion.

Gracze mogą używać dowolnych przedmiotów lub umiejętności, pod warunkiem, że spełniają wymagane atrybuty, które są z nimi związane. Jest to dość elastyczne, by pobawić się cechami przedmiotami oraz umiejętnościami, które normalnie przyznane są dla innej klasy postaci. Na ogół jednak bardziej skuteczne dla graczy jest zainwestować w cechy właściwe dla ich klasy postaci.




Losowy Skill

Raise Zombie

Ożywia zombie z trupa. Zombie posiada znaczną ilość zdrowia oraz mocne ataki, lecz porusza się powoli i wolno atakuje.

Phase Run

Powoduje, że ciężko cię zauważyć, a także zwiększa twoją szybkość poruszania się. Wyłącza się po chwili lub w sytuacji gdy użyjesz ataku lub rzucisz zaklęcie. Jeżeli ten atak zalicza się do walki w w zwarciu, zadaje on większe obrażenia.

Enduring Cry

Zwraca uwagę pobliskich wrogów. Ładunki umiejętności są dodawane proporcjonalnie do liczby wrogów otaczających gracza. Wraz ze wzrostem poziomu umiejętności liczba ładunków rośnie. Gemy wyższej jakości dodają więcej ładunków.


Stare Gry Frozen Games