Path of Exile

Klasy Postaci

Gra Path of Exile posiada trzy cechy, na których opierają się klasy postaci dostępne w grze. W sumie dostępnych jest siedem klas postaci.

Siła (Czerwony) – The Marauder (Maruder)
Siła obdarza surową i bestialską mocą, natomiast bronie cechuje wysokimi obrażeniami bazowymi. Dzięki sile opancerzenie redukuje obrażenia fizyczne. Potwory bazujące na sile zazwyczaj posiadają mocne uderzenia i zarazem mogą przyjąć wiele ciosów.

Zręczność (Zielony): The Ranger (Łowca)
Zręczność obdarza zwinnością w walce, natomiast bronie cechuje szybszą prędkością ataku. Zręczność obdarza zbroje zdolnością do częstego unikania ciosów zadawanych przez przeciwnika. Potwory bazujące na zręczności są zwinne i trudne do uderzenia, często atakując z oddali lub z kilku broni.

Inteligencja (Niebieski): The Witch (Wiedźma)
Inteligencja obdarza wiedzą – zarówno z dziedziny tajemnej magii jak i śmiercionośnych technik walki. Bronie cechuje poprzez ulepszone obrażenia krytyczne, natomiast zbroje obdarza mistyczną tarczą energetyczną, która chroni przed uderzeniami i może ładować się podczas walki. Potwory bazujące na inteligenci są często słabe, rzucają czary przez co mogą być niebezpieczne jeśli szybko się z nimi nie uporamy.

Siła/Zręczność: The Duelist
Duelist jest pierwszą hybrydową postacią, która została ogłoszona przez twórców gry. Postać ta wyróżnia się dobrym opanowaniem umiejętności związanych zarówno z siłą jak i zręcznością.

Siła/Inteligencja: Templar
Templar jest postacią hybrydową ukierunkowaną na umiejętności związane zarówno z siłą jak i inteligencją.

Zręczność/Inteligencja: Shadow
Shadow jest postacią hybrydową ukierunkowaną na umiejętności związane zarówno ze zręcznością jak i inteligencją.

Siła/Zręczność/Inteligencja: Scion
Scion jest postacią hybrydową ukierunkowaną na wszystkie trzy umiejętności: siła, zręczność i inteligencja.

Path of Exile Class SelectPostacie, potwory i przedmioty mogą również dostosować się do kilku atrybutów naraz. Na przykład staffy na ogół posiadają około 70% siły i 30% inteligencji. W odróżnienia od Maul (który może posiadać 100% siły) staffy mają lepsze osiągi w zadawaniu krytycznych obrażeń, lecz nie posiadają tak ogromnych obrażeń fizycznych jak Maul.

W Path of Exile są trzy klasy postaci „Hybrydy” – Duelist, Templar, Shadow i Scion.

Gracze mogą używać dowolnych przedmiotów lub umiejętności, pod warunkiem, że spełniają wymagane atrybuty, które są z nimi związane. Jest to dość elastyczne, by pobawić się cechami przedmiotami oraz umiejętnościami, które normalnie przyznane są dla innej klasy postaci. Na ogół jednak bardziej skuteczne dla graczy jest zainwestować w cechy właściwe dla ich klasy postaci.




Losowy Skill

Wrath

Tworzy aurę dodającą obrażenia od błyskawic dla ataków twoich oraz twych przyjaciół.

Frost Blades

Postać atakuje ze zwiększonej odległości, wypuszczając z uderzonego wroga lodowe ostrza w kierunku innych wrogów. Wymaga broni do walki wręcz.

Cleave

Zadaje obrażenia wszystkim wrogom znajdującym się przed graczem pod max. kątem 180 stopni. Kiedy używane są 2 bronie, obie zadają zmniejszone obrażenia. Wraz ze wzrostem poziomu umiejętności obrażenia rosną. Gemy wyższej jakości atakują szybciej. Wymaga topora, miecza, dwuręcznego topora lub dwuręcznego miecza.


Stare Gry Frozen Games